öneriler

AdSense Doğrulama Kodu Adres Değişikliği Hatası Çözümü


AdSense  Doğrulama Kodu Adres Değişikliği Hatası Çözümü


Ben net bir yerde bulamadığım için bu yazıyı sizlerle paylaşma ihtiyacı hissettim. Çözüm aslında oldukça basit ancak hiçbir yerde cevap net bir şekilde bulunmuyor. Burada bize düşen de o yazıları toplamak sanırım. Uzatmadan çözüme geçiyorum:


1.ADIM: Yeni adresinizi güncellemelisiniz.


  AdSense hesabınızdaki ödeme adresini şu adımları izleyerek değiştirebilirsiniz:
  1. AdSense hesabınızda oturum açın.
  2. Soldaki gezinme panelinde Ödemeler'i tıklayın.
  3. Ayarları yönet'i tıklayın.
  4. "Ad ve adres" bölümünde Oluştur simgesini tıklayın.
  5. "Adres" alanlarındaki ödeme adresinizi güncelleyin.
  6. Kaydet'i tıklayın
Bu adımlar google AdSense'in kendi sitesinde bulunmaktadır. ( İlgili yazı)

2.ADIM: Hesap oturumunu kapatın. (çıkış yapın.) Ve tekrar giriş yapın.

Açıkçası bu adımda beni en çok şaşırtan yardım sayfalarında hesabı kapatıp, (aboneliği iptal edip) yeniden, yeni adresle hesap açmamızı önermeleriydi. Ödeme eşiğine bu kadar yaklaşmışken tabii ki de bunu kabul etmeyip araştırdım. Ve çözüm sadece oturumdan çıkıp yeniden girmemiz kadar basit bir yol ile çözüldüğünü fark ettim. sağ üst köşeden fotoğrafınıza tıklayın ilk bildirim ekranı açılıyor. O ekranı kapatıp tekrar fotoğrafınıza tıklayın, oturumu kapatın, tekrar oturum açın ve adres sayfanızı kontrol edin.



3.ADIM: doğrulama sayfasına gelip yeni pin istemelisiniz. 

Yeni pin istemek için aradan belirli bir süre geçmesi gerekmektedir. Yanlış hesaplamıyorsam 3 hafta gibi bir sürede bana gözüktü. Maalesef yeni pin iste dedikten sonra sayfadan buton tekrar kalkıyor o yüzden konumunu fotoğraflayamadım ancak pin kodunuzu giriniz kutusunun altında çıkacak.



UYARI! yeni pin isterken adresinizi tekrar kontrol etmenizi öneririm. Aynı sıkıntı için 3 hafta daha beklemek çile olacaktır.


Eğer bu soruna sahipseniz çoktan adres doğulama kodu almışsınız demektir. Ama eğer sorunuz adres doğrulama talebi gelmedi ise o zaman ödeme eşiğini geçmemiş olmanız muhtemel.
ödeme eşiği tüm para birimleri tablosu için ilgili Google AdSense sorular bölümüne yönlendirmek istiyorum sizi.
Türk Lirası için adres doğrulama 10 lirada gözüküyor olsa bile bana ve tanıdığım arkadaşıma 50 türk lirasında geldi. Aynı mantıktan ödeme seçiminin de 100 lirada geleceğini varsayabiliriz. Umarım sorunuza yanıt bulabilmişsinizdir. Merak ettiğiniz başka bir soru var ise yorumlar yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kolay gelsin 😁





Google Plus'da Paylaş

Yazar gezen mühendis

Yazar hakkında bilgi yazılacak.
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

öneriler